مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 07:452020-03-27سياسي

فاصله گذاری اجتماعی گامی اساسی برای ریشه کنی کروناست


فرماندار صومعه سرا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را گامی اساسی در جهت ریشه کنی کرونا دانست و گفت: مردم متولی اصلی طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند.

- ایسنا/گیلان فرماندار صومعه سرا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را گامی اساسی در جهت ریشه کنی کرونا دانست و گفت: مردم متولی اصلی طرح فاصله گذاری اجتماعی هستند.

سید جلال سیدمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عملیات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در شهرستان صومعه سرا آغاز شده است، اظهار کرد: از همه شهروندان عزیز این شهرستان تقاضا دارم با مشارکت جدی در اجرای طرح ما را یاری کنند تا بتوانیم با قطع کامل زنجیره انتقال ویروس کرونا سلامتی کامل را به جامعه برگردانیم.

وی مردم را متولی اصلی طرح فاصله گذاری اجتماعی دانست و افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود خودروهای با پلاک غیر استان گیلان و شهرستان صومعه سرا به حوزه این شهرستان ممانعت شده و مالکان این خودروها جریمه و خودروها نیز توقیف خواهند شد.

فرماندار صومعه سرا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را گامی اساسی در جهت ریشه کنی کرونا دانست و اضافه کرد: این تصمیم براساس دستورالعمل استاندار گیلان و در جلسه شورای تامین شهرستان اتخاذ شده و در این راستا مسئولیت برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گذاری اجتماعی گامی اساسی برای ریشه کنی کروناست

فاصله گذاری اجتماعی گامی اساسی برای ریشه کنی کروناست